donderdag 6 februari 2014

Ziggo deel 3

Vanmorgen leek er opeens een opening! Ik kreeg een twitter van Ziggo webcare met de boodschap 'Hallo Liesbeth, bedankt voor het doorgeven van de track en trace code. We zien dat het pakket door ons is ontvangen. We gaan er voor zorgen dat er z.s.m. een nieuwe komt.'
Een verrassende en geruststellende mededeling al heb ik geantwoord 'Eerst zien, dan geloven!' Beetje flauw misschien maar toch.

Dus wie schetst mijn verbazing dat ik vanmiddag werd gebeld door de vriendelijke jongen van de klantenservice. Degene met wie ik na drie uur bellen als laatste contact had en die uiteindelijk vriendelijk zei niets meer te kunnen doen.
Hij vertelde nu dat de code niet klopte en dat daarom het pakje nog steeds niet terecht was en ik dus ook geen nieuw kastje kreeg! Mijn reactie was dat ik via twitter inmiddels een ander bericht had ontvangen. Hij viel helemaal stil....

De volgende stap was dat hij zijn collega's bij twitter zou gaan benaderen om te vragen hoe het zat. Daarna zou hij me weer terugbellen, 'contacten' zogezegd. Heb toen zelf maar even een twitter gestuurd naar Ziggo webcare (inderdaad, care!), over de gang van zaken en gevraagd of er ook sprake was van enige vorm van interne communicatie.

Een half uur later belde de vriendelijke jongeman weer. Hij had geen contact kunnen krijgen met zijn collega's van Ziggo webcare. Misschien dat ik even met ze wilde mailen. Legde hem uit dat er geen sprake was van een mail want dat kan niet met Ziggo, maar van een twittercontact. En dat ik al een nieuwe tweet naar ze had verstuurd met de vraag om intern te communiceren. Dat vond hij fijn.
Desondanks wist hij niet hoe het verder zou gaan want ja, hij wilde nu wel aannemen dat ik dat kastje had verzonden (!) maar het was nog steeds zoek ook al had ik andere informatie van Ziggo webcare.

Ik heb hem gecomplimenteerd met zijn vasthoudendheid en hem gevraagd of hij het met me eens was dat de administratie bij Ziggo geen schoonheidsprijs verdiende, ergo, een grote puinhoop was.En nee, dat was hij niet met mij eens al begreep hij op zijn beurt wel dat ik er zo over dacht.
Morgen hebben we weer een 'contactmoment'....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten