Het kastje is opgestuurd met een door hen verstrekt etiket na een telefoontje van mij met de klantenservice over het tijdstip van verzenden. Helaas is het kastje onvindbaar en moet ik nu de Barcode van het verzendbewijs opgeven. Dat heb ik gedaan maar nu krijg ik een mail met het verzoek dat wéér te doen. De mail was een mail die niet beantwoord kon worden dus moest ik óf weer gaan bellen met de klantenservice (geen optie) óf het doen via het algemene contactformulier. Dat heb ik nu gedaan maar het lijkt me ondenkbaar dat dat tot een positief resultaat zal leiden.

Je zult maar oud zijn of wat minder bijdehand en gebekt! Dan komt het nooit meer goed. De arrogantie waarmee wordt gesteld "als u ons niet de juiste code geeft kunnen wij niets voor u doen" terwijl ik alles in overleg heb gedaan en het gaat om een vervanging dat onder de garantie valt met de toezegging dat ik direct een nieuw kastje zou krijgen!
Hoezo service?
Zodra mijn contract afloopt ga ik voor de tweede keer weg bij Ziggo. Heb dat een paar jaar geleden ook gedaan vanwege vergelijkbare ervaringen. Toch overstag gegaan voor een mooie aanbieding en het eerste jaar echt tevreden: goede klantenservice, nauwelijks wachttijden en echte hulp als dat nodig was. Helaas, dat heeft maar een jaar geduurd.
Hoe nu verder? Met Youp? Of met Kassa of Radar? Word er zo moe van.....
de klant is bij dat soort bedrijven allang geen koning meer. En er is volgens mij geen acceptabel alternatief die andere aanbieders zijn net zo arrogant en klantonvriendelijk. Het enige dat nog wel eens helpt is de publiciteit zoeken
BeantwoordenVerwijderenOm moedeloos van te worden. Schering en inslag bij dergelijke bedrijven, maar we kunnen niet meer zonder.
BeantwoordenVerwijderen